هدیه ی شب یلدای من به شما
                                             هدیه ی شب یلدای من به شما

 

همراهان عزیز ، شب یلداتون مبارک و سلامت باشه.

این بار می خوام از اهمیت دیدن speed paint بگم.

شاید خیلی ها تصور کنند که ویدیوی آموزشی هنری اونی هست که شخص آموزش دهنده لحظه به لحظه کاری که انجام میده رو توضیح میده . می خوام بگم آموزش هنر با بقیه ی رشته ها فرق می کنه . در هنر بیشترین چیزی که برای یادگیری بهتر فرد هنر جو کمک کننده س خود ( دیدن ) هست. دیدن آثار هنری کلاسیک ، مدرن ، کامیک بوک ، مانگا ، فیلم و انیمیشن و ویدیو گیم ها هستن. با دیدن خوب و درست ، می تونید فهم بهتری از چگونه پدید اومدن اون کاراکتر یا محیط یا کلا تصویری که دارید ازش لذت می برید به صورت مهندسی معکوس به دست بیارید و در کتابخانه ی ذهن حافظه ی تصویری تون به صورت آرشیو ذخیره کنید تا موقع خلق اثر از دیده هاتون دوباره استفاده کنید و در کار جدیدتون اون ایده یا تکنیک رو از فیلتر ذهنتون رد کنید و کار جدیدی خلق کنید.

در دنیای امروز که تعداد افراد آموزش دهنده مخصوصا در سایت یوتیوب زیاد هستن، دیدن speed paint های افراد مختلف و مهندسی معکوس کردن تکنیک اجرایی شون برای خلق اثرشون ، خیلی می تونه کمک کننده باشه . در قدیم فرد هنرجو خیلی سخت می تونست استادی رو پیدا کنه و از نزدیک نحوه ی کارکردنش رو ببینه تا بتونه با دیدن یاد بگیره و از کپی کردن شروع کنه تا رفته رفته بتونه استایل و نحوه ی قلم گذاری و نورپردازی خودش رو پیدا کنه و صاحب سبک بشه.

بنابراین دیدن اسپید پینت حتی شاید بیشتر از صحبتهای یک استاد کمک کننده باشه چون این شما هستید که دارید کشف می کنید اون چیزی رو که دوست دارید از اون استاد یاد بگیرید.

در پایان لینک ویدیوی اسپید پینت هدیه ی شب یلدام رو با شما به اشتراک می ذارم و امیدوارم دیدنش براتون مفید باشه و اگر سوالی براتون پیش اومد، لطفا پایین ویدیو کامنت کنید. جواب خواهم داد.

برای دیدن ویدیو اینجا کلیک کنید.

 

ممنون برای حمایت هاتون. خلاق و پرتلاش باشید.